Menu

פנים רבות לתרומה

לעיתים קרובות ניתן לשמוע מפי נתמכים המקבלים ארוחה מבושלת או תוצרת טרייה מבתי התמחוי והעמותות את הוקרת התודה ורצונם להעניק בחזרה לחברה. יאן קנייבסקי, ממחיש שיש דרכים רבות להתנדב, לתרום ולהעניק חזרה לחברה. יאן מבצע את עבודות התחזוקה במסירות רבה בבית תמחוי במגדל העמק בו הוא ואשתו סועדים. כך הוא תורם מכישוריו המקצועיים וחוסך הוצאות נוספות לבית התמחוי. יאן קנייבסקי ניוזלטר פסח 2019

ביוני 1991 עלו יאן ואשתו ארצה מאוקראינה. היתה להם עבודה יציבה ובית משלהם ועל אף שחבריהם ומשפחתם עזבו שנים קודם לכן, לא מיהרו לעזוב. לבסוף, הבינו שהם לא חשים עוד בטוחים בביתם שלהם והחליטו לעלות עם בני משפחתם לישראל.

יאן ומשפחתו גרים במגדל העמק. למרות שיאן כשיר לעבוד הוא סועד את אשתו, נכה המרותקת למיטתה וזקוקה לטיפול קבוע. הוא מטפל בה במסירות ומגיע מידי יום ל’בית התבשיל טוב וחסד מגדל העמק’ אשר פועל בשותפות עם לקט ישראל, בכדי לאכול ארוחה מבושלת ומשביעה.

“יש לי מזל גדול שבית התמחוי קיים ועובד בשיתוף עם לקט ישראל” מספר יאן “האוכל טעים מאוד ואריזת המזון מאפשרת לי לדאוג לתזונה גם לאשתי. אני אוהב לעבוד שם ולסייע להם בכל צרכיהם. כך, יש לי את ההזדמנות לסייע ולהעניק חזרה לחברה בעבור התמיכה העצומה.”

פוסטים אחרונים

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

הצטרפו לעשרות אלפי אנשים שכבר מקבלים מאיתנו עדכונים שוטפים על פעילויות הארגון וכיצד ניתן לסייע.

עקבו אחרינו

סדנאות תזונה בריאה

זה בריא גם לכיס שלנו

לפרטים והרשמה לסדנאות התזונה של לקט ישראל

הרשמו כאן

שילחו ברכה
והצילו ארוחה

שילחו כרטיסי ברכה מקוונים למשפחה וחברים וסייעו לנו להציל מזון

ריכשו כרטיסי ברכה מקוונים

בשבילכם אלה אגורות

בשבילם אלה ארוחות

עגלו אגורות בכל רכישה בכרטיס האשראי למען הצלת ארוחות

עגלו לטובת לקט
לקט ישראל

לקט ישראל

דילוג לתוכן