Menu

סדנאות תזונה

לתזונה נכונה השפעה ישירה על בריאות המשפחה. במשפחות ממצב סוציו אקונומי נמוך קיימת תזונה שאינה הולמת את הצרכים התזונתיים להם בני המשפחה זקוקים, חלקם מדלגים על ארוחות מסיבות כלכליות, רוכשים מזון מעובד במחשבה שהוא זול יותר ממזון בריא הנתפס בעינייהם כיקר ולמעשה רבים אינם מודעים לכך שמוצרים בריאים לא חייבים להיות יקרים. במטרה להעביר לאוכלוסיות מוחלשות את הידע והכלים לגבי תזונה נכונה בתקציב מוגבל, מועברות סדנאות חוויתיות בכל רחבי הארץ. מרבית משתתפי הסדנאות מגיעים דרך לשכת הרווחה, ויצו, נעמת ועמותות שונות.

בסדנאות לומדים המשתתפים את עקרונות התזונה הנכונה, בחירות תזונתיות נכונות והשוואה בין מוצרים, תכנון ארוחות מגוונות ובריאות, יצירת תקשורת חיובית בתוך המשפחה וטיפים לרכישת מזון בריא בתקציב מוגבל.

מספרן של הסדנאות גדל בצורה משמעותית בשנתים האחרונות. וכיום, מפעיל לקט ישראל  18 דיאטניות במיקור חוץ שאחראיות כל אחת על אזור גאוגרפי מסוים. הדיאטניות מעבירות את הסדנאות בשפות: עברית,ערבית, רוסית ואמהרית.

לקט ישראל מבצע סקר, לאחר סיום כל סדנא במטרה למדוד את האפקטיביות של הסדנאות ולבחון את ההשפעה על המשתתפים. הממצאים מראים כי משתתפי הסדנאות משנים הרגלים ומשתמשים בכלים שרכשו. כך לדוגמא 52% מהמשתתפים אמרו שהתחילו לצרוך יותר פירות וירקות ו- 70% מקפידים על אכילת ארוחת בוקר מסודרת בעקבות הסדנא.

לקט ישראל שם לעצמו כמטרה להגיע לכמה שיותר אוכלוסיות מוחלשות באזורים שונים בארץ על מנת להעלות את המודעות לתזונה נכונה בקרב אוכלוסיות אלו.

גרף פסח
גרף פסח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

הצטרפו לעשרות אלפי אנשים שכבר מקבלים מאיתנו עדכונים שוטפים על פעילויות הארגון וכיצד ניתן לסייע.

עקבו אחרינו

סדנאות תזונה בריאה

זה בריא גם לכיס שלנו

לפרטים והרשמה לסדנאות התזונה של לקט ישראל

הרשמו כאן

שילחו ברכה
והצילו ארוחה

שילחו כרטיסי ברכה מקוונים למשפחה וחברים וסייעו לנו להציל מזון

ריכשו כרטיסי ברכה מקוונים

בשבילכם אלה אגורות

בשבילם אלה ארוחות

עגלו אגורות בכל רכישה בכרטיס האשראי למען הצלת ארוחות

עגלו לטובת לקט
לקט ישראל

לקט ישראל

דילוג לתוכן