Menu

צילום כהתנדבות למען הצלת מזון

יוסף כהן, 39 נשוי עם שני ילדים ממושב בני עטרות, הוא צלם מוכשר ומתנדב מסור בלקט ישראל כבר שלוש שנים. יוסף הגיע אלינו ממש במקרה, כפי שכל הדברים הטובים קורים: זוג מתנדבים שהתחתנו, ושכרו את שירותיו של יוסף בחתונתם – ספרו לו אודות הארגון והצורך בהתנדבות בתחום. יוסף הגיע לפגישה ומאז הכל היסטוריה.

הוא מספר שתמיד רצה להתנדב וברגע ששמע על לקט ישראל הוא הבין שזו ההזדמנות הנכונה עבורו להעניק חזרה לקהילה ובדרך שהוא הכי אוהב: באמצעות הצילום. יוסף מגיע לאירועים, ומעביר שעות ארוכות בהתנדבות. החל מההכנות לאירועים, צילומים בהתאם לצרכי הארגון וכלה במיון עיבוד והעברת התמונות עוד באותו ביום.

תמונה של יוסף כהן צלם מתנדבבהתחלה היה זה הרצון לעזור שהניע אותו. ככל שעבר הזמן נקשר לעובדי הארגון והתרגש לקחת חלק בפעילות הצלת המזון. "אני מאמין שלצילומים וליצירות אומנות ככלל יש כח רב ממילים כי תמונה אחת שווה לאלף מילים. הצילומים משקפים את הפעילות החשובה של הארגון" הוא מספר. ריגשו אותו במיוחד צילומים שנערכו בשטח של חקלאים ממושב במרכז הארץ, התורמים ללקט ישראל. הוא מבין שלתמונות יש כח רב בהעברת סיפורים אישיים ומסרים וכך בהתנדבותו הוא מסייע בהנעת תהליכים בחברה, למען עשרות אלפי נתמכים בכל הארץ.

יוסף נרתם לכל בקשה ברצון ומבצע זאת באופן מקצועי ללא פשרות: מפנה ימים שלמים לפעילות, תמיד מגיע בזמן, נשאר כמה שנדרש ומקפיד לבצע את משימותיו באופן מדויק ויעיל. יוסף הוא חלק ממערך מדהים של עשרות אלפי מתנדבים שעוסקים באופן ישיר ועקיף בהצלת מזון, ועוטפים את הארגון ברוחב לב יוצא דופן. המתנדבים מאפשרים לארגון להמשיך את פעילותו ולהרחיבה למען הנתמכים.

גם אתם מעוניינים להצטרף למערך המתנדבים של הארגון? לפרטים והרשמה

פוסטים אחרונים

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו

הצטרפו לעשרות אלפי אנשים שכבר מקבלים מאיתנו עדכונים שוטפים על פעילויות הארגון וכיצד ניתן לסייע.

עקבו אחרינו

סדנאות תזונה בריאה

זה בריא גם לכיס שלנו

לפרטים והרשמה לסדנאות התזונה של לקט ישראל

הרשמו כאן

שילחו ברכה
והצילו ארוחה

שילחו כרטיסי ברכה מקוונים למשפחה וחברים וסייעו לנו להציל מזון

ריכשו כרטיסי ברכה מקוונים

בשבילכם אלה אגורות

בשבילם אלה ארוחות

עגלו אגורות בכל רכישה בכרטיס האשראי למען הצלת ארוחות

עגלו לטובת לקט
לקט ישראל

לקט ישראל

דילוג לתוכן